dinsdag 10 december 2013

100 leden!

We zitten inmiddels aan de 103 leden!
Joehoooeeeee.
Het is toch altijd leuk als je een groep ziet groeien.

Waarom deze blog?
Omdat het makkelijker is om hier alle gegevens van de sponsoren weer te geven.

Ik had een heleboel bedrijven in Nederland aan geschreven en er zijn 3 bedrijven die hier positief op hebben gereageerd.
Daarom stel ik zelf ook een prijs ter beschikking en dat is een patroon van Ravelry naar keus voor max $10.

De rest van de prijzen:

Wilbert Schouten van Schouten Handwerken stelt een kadobon van maar liefst €25 beschikbaar!
Je kunt Wilbert zijn winkel hier online bekijken.
Ook kun je Schouten Handwerken vinden op Facebook.
Wilbert houdt ook een blog bij die gerelateerd is aan de winkel.
Hier schrijft hij onder andere welke producten er nieuw binnen zijn gekomen!

Dineke de With van de Spinners stelt beschikbaar een DPN Protector.



Dit is een set om je sokkennaalden te beschermen als je onderweg bent.
De twee buisjes met sleuven erin zijn gemaakt om het breiwerk naar buiten te laten hangen en de naalden in de buisjes te beschermen.
Het derde buisje zit erbij voor als je onderweg klaar bent met de sokken en de naalden netjes op wilt bergen.

Bij de spinners kunt u terecht voor allerlei soorten handwerk.


Lonnie & Carla van de Afstap stellen de volgende prijs ter beschikbaar:


Het breiboek "De breibijbel" (die ik zelf ook heb in zowel Engels als Nederlands) en is echt een geweldig boek en wat een prijs om beschikbaar te stellen!
Daarnaast zit er in het pakket twee Addi rondbreinaalden, een setje kabelnaalden, een schaartje en een setje naalden.
In de Afstap vindt u vrijwel alles op brei- en borduurgebied.
Ook hebben ze vele modellen van de Deense ontwerpster Christel Seyfarth in de winkel hangen.

Alle prijzen kunnen opgehaald worden bij de winkels.
In overleg kunnen de prijzen ook opgestuurd worden, maar het is natuurlijk nooit een straf om in een breiwinkel eens een kijkje te gaan nemen!


Hier komt de prijstrekking dan:

De kadobon van  Schouten handwerken gaat naar:
Carla Gerth

De sokkenbreihoudertjes van De Spinners gaat naar:
Nathalie De Buysere

Het pakket van De Afstap gaat naar:
Jeanette Luesink Prins

En het Ravelry patroon gaat naar:
Lina Redeker

Iedereen van harte gefeliciteerd!

Willen de winnaars mij binnen 10 dagen een berichtje sturen.
Heb ik na deze 10 dagen geen bericht ontvangen dat ga ik de prijs nogmaals trekken voor iemand anders.
Ik geef ook pas de namen door aan de winkeliers als alles in kannen en kruiken is.

Tevens wens ik iedereen via deze weg een prettige kerst toe en een geweldig, wollig en creatief 2014!




5 opmerkingen:

  1. Oh leuk!!!!!! ik heb een patroon van ravelry gewonnen, hartstikke fijn, heb al verschillende op mijn verlanglijstje staan,
    groetjes Lina.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lina,
      als je mij jouw Ravelry naam geeft kan ik het naar je sturen.
      Ben benieuwd wat er op jouw lijstje staat!

      Verwijderen
    2. Hoi Annuska,
      mijn ravelry naam is linared50
      op mijn verlanglijstje staan oa. The Chartres Jacket van Andi Smith, Liberty Jacket van Jane Watling, Shibumi vest van Vera Sanon, Cabled Babysilk Jacket van Kari Hestnes, Breckenridge van Fiona Éllis en nog verschillende kantpatronen dus ik verveel me nog lang niet,

      groetjes Lina.

      Verwijderen
  2. Winnaars gefeliciteerd. leuk georganiseerd Annuska.

    BeantwoordenVerwijderen